نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از نقل و انتقالات چه خبر ؟

از نقل و انتقالات چه خبر ؟

یوونتوسی ها در شرایط فعلی، تمام تمرکز خود را بر روی خرید یک مهاجم جدید معطوف کرده اند و مدیران تیم تورینی در حال بررسی شرایط لیست خرید خود هستند تا خیلی زود یک نفر را جانشین موراتا کنند. در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس را بررسی خواهیم کرد:

 

مدیر برنامه های آساموا در مورد آینده ی موکل خود گفت:

 

آینده او در یوونتوس رقم خواهد خورد. فصل آینده در یوونتوس خواهد بود و به تیمی نقل مکان نخواهد کرد.

 

ایجنت نتو دروازه بان برزیلی یووه مدعی شد:

 

تا این لحظه پیشنهاد جالب توجهی برای نتو نیامده است ولی اگه پیشنهاد منطقی برسد به آن فکر میکنیم و باشگاه را در جریان قرار خواهیم داد.

 

روزنامه های ایتالیایی امروز مدعی شدند یوونتوس نیم نگاهی به چیچاریتو مهاجم ارزشمند باشگاه لورکوزن دارد و در حال بررسی شرایط وی می باشند.

 

توتو اسپورت در خبری جالب نوشت:

 

هرنانز در برنامه های یووه برای فصل بعد قرار ندراد ولی تا این لحظه مشتری هم برای وی پیدا نشده است. پیش بینی می شود وی با مبلغی 7‐8 میلیون یورو به فروش می رسد.

 

رسانه های اسپانیایی امروز اعلام کردند که یوونتوس در حال مذاکره با سران تیم والنسیا برای خرید گومز هستند و مدیر یووه در تلاش است تا رقم درخواستی تیم اسپانیایی را کاهش دهد ولی تا این لحظه موفق نشده است.

 

یکی از نزدیکان باشگاه یوونتوس امروز در رابطه با بونوچی اعلام کرد:

 

یوونتوس حتی با قیمت 50 میلیون یورو هم بونوچی را به فروش نخواهد رساند و سران تیم تورینی هیچ تمایلی به مذاکره برای فروش وی ندارند.

 

دی آمیکو امروز در رابطه با خریدهای جدید یووه نوشت:

 

یوونتوس دو خرید فوق العاده به نام های الوز و پیانیچ داشته و این یک مزیت بزرگ برای این تیم می باشد. آنها می تواند با اتکا به این بازیکنان، در اروپا نیز موفق باشند.

 

مدیران یوونتوس در سه روز گذشته به سراغ دیشیلیو بازیکن ارزشمند تیم ملی ایتالیا رفته اند و در حال بررسی شرایط وی هستند تا در صورت امکان او را به تیم تورینی منتقل کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: